CARA ORDER WHASUP 013-3045279

Friday, February 8, 2013

TEKANAN DARAH SAYA RENDAH SEMASA HAMIL???

Tahap HB anda rendah?

Emm saya ni memang time mengamdung je akan mengalami HB rendah.Eeemm selalu bila checkup mesti kena amik darah je…tue untuk anak pertama dan ke dua saya.tp kali ni saya nak cuba sesuatu yang baru.Set Kehamilan Shaklee..Alhamdulillah..sekarang Hb saya berada paras normal.Badan pun tak letih.Nak tau kenapa?sebab jika Hb rendah seluruh tisu badan menjadi hipoksia(kurang kandungan oksigen) dan badan kurang bertenaga….

Tips tingkatkan HB semasa hamil

1.Ambil 2biji shaklee Vita-lea Iron Formula setiap hari
2.Pengambilan zat besi bersama Vitamin C akan membantu penyerapan zat besi dengan optimum.
3.Pengambilan Asid Folik akan membantu mengekalkan paras HB pada tahp yg normal.
4.Pengambila ostematrix menggalakkan tidur yang sempurna
Ada sesetengah dari kita yg memeng tak lalu makan pil yang klinik kerajaan sediakan…so inilah alternatif yg lain..insyallah dengan berkat dan doa semua proses semasa kehamilan dapat berjalan dengan izin-Nya

                                                                  *set yang disarankan * 

CLICK UNTUK ORDER

>>>>BACK

**********************************LEAVE YOUR COMMENT************************

No comments:

Post a Comment